Юридичні послуги з оформлення спадщини
Якщо людина знаходиться в заповіті і їй переходить якесь майно, то вона повинна пройти процедуру вступу у спадщину. Щоб вирішити своє питання – замовте онлайн-консультацію чи послугу «під ключ» прямо зараз, і незабаром фахівець зв'яжеться з вами для уточнення деталей.
Оформити спадщину в Україні
Часто бувають ситуації, коли родичу дістається спадок, і він не знає, що далі робити. Право на отримання спадщини захищається Законом, тому дуже важливо пройти процедуру вступу в спадщину. При цьому абсолютно не важливо, де було написано заповіт, в якій країні помер заповідач, якщо спадщина знаходиться саме на території України. Розглянемо, що собою являє процедура вступу в спадщину, як її проводять, що потрібно для успішного отримання нерухомості або фінансів від померлого родича.
Що таке вступ у спадщину
Прийняття спадщини – це процес, який повинна пройти людина, що отримала майно у спадок. Протягом 6 місяців після того, як заповідач помер, потрібно вступити в спадок, заплативши відповідний податок. Це стосується як резидентів України, так і приїжджих, у яких тепер є майно на території країни. Прийняття спадщини відбувається після подачі заяви і проходження всієї процедури цілком.
Навіщо потрібен юрист зі вступу у спадок
Вступ у спадок важливий тому, що без написання заяви немає можливості отримати майно, яке має по праву належати людині. Якщо ж вона пропустила з яких-небудь причин зазначений термін в 6 місяців, то тепер завдання ускладняється. Вона може вступити у спадок, але вже через суд.
Суддя попросить докази, що власник дійсно має законні права отримати майно. При цьому потрібно розумно пояснити, бажано теж з речовими доказами, чому за півроку не знайшлося можливості вступити у спадок. Поширеними причинами є довга хвороба, операції, відсутність в країні. При цьому спочатку краще піти до нотаріуса, отримати там відмову щодо отримання права на спадок, а потім вже йти до суду.
Як відбувається вступ у спадщину
Щоб вступити в спадщину за всіма правилами, потрібно наступне:
- Вибір нотаріуса. Знайти фахівця, найкраще недалеко від місцезнаходження нерухомості, іншого майна або юридичної адреси заповідача.
- Збір документів, про які буде розписано нижче.
- Написання заяви. Якщо спадкоємець – нерезидент, він повинен запевнити заяву нотаріально за кордоном, там, де він проживає по факту.
- Оформлення права на отримання майна.
- Оцінка нерухомості або іншої спадщини – проводить експерт.
- Сплата податку на спадщину.
- Завершення процесу – отримання документа про те, що тепер людина має повне право розпоряджатися майном. Реєстрація завершується в Державному реєстрі.
Документи для вступу в спадщину
Для вступу в спадок потрібні такі документи:
- ІПН людини – якщо він нерезидент, то йому потрібно отримати код в Україні;
- сам заповіт;
- документ, що засвідчує особу – бажано паспорт;
- свідоцтво про смерть людини, яка склала заповіт;
- квитанція – запорука того, що спадкоємець вчасно оплатив покладений йому податок.
Автор: ведучий юрист-аналітик Артем Дудка