• Lawly
  • FAQ (Питання та Відповіді)

FAQ (Питання та Відповіді)

Пошук на сайті

Як знайти Юриста?

Натиснувши на кнопку «Юристи» у шапці сайту, ви перейдете на сторінку каталогу Юристів. На ній за допомогою фільтрів можна знайти необхідного спеціаліста як на карті, так і у списку. Перейшовши на сторінку Юриста, йому можна надіслати заявку на отримання юридичної допомоги.

Як знайти юридичну послугу?

Натиснувши кнопку «Послуги» у шапці сайту, ви перейдете на сторінку каталогу послуг. На ній за допомогою фільтрів можна знайти необхідну юридичну послугу як у категоріях, так і у списку. Перейшовши на сторінку послуги, можна замовити її виконання в одного з фахівців.

Як скористатися пошуком?

Якщо вас цікавить певна юридична послуга, достатньо в рядку пошуку в шапці сайту ввести повну назву або її частину. Також по імені можна знайти профіль Юриста і переглянути детальну інформацію про нього.


Користувачі

Як зареєструватись на сайті?

Натиснувши кнопку «Увійти» у шапці сайту, ви перейдете на сторінку реєстрації. Вибравши один із способів реєстрації та тип акаунту (Клієнт або Юрист), ви можете ввести ваші дані для завершення реєстрації.

У мене з'явився акаунт без реєстрації – як так вийшло?

Це сталося тоді, коли ви надіслали заявку – у цей момент для неавторизованого користувача відбувається автоматична реєстрація.

Як видалити свій акаунт?

Видалення свого акаунту можливо в особистому кабінеті на сторінці безпеки – в самому низу є кнопка «Видалити акаунт».


Особистий кабінет

Як заповнити особистий профіль Юриста?

Для отримання презентабельного публічного профілю та хорошого початкового рейтингу вам, як Юристу, необхідно заповнити про себе якнайбільше актуальних даних на сторінці профілю: резюме, контакти, адреса тощо.

Як верифікувати акаунт Юриста?

Для цього необхідно на сторінці верифікації прикріпити фото документів, які підтверджують вашу спеціалізацію та надіслати їх на перевірку. У разі успішної перевірки ваш профіль буде верифіковано.

Як заповнити прайс Юриста?

Для заповнення прайсу потрібно перейти на сторінку послуг, на якій ви зможете вказати ваші спеціалізації, послуги та ціни на них. Врахуйте, що у прайсі відображатимуться лише ті послуги, для яких вказано ціни.

Як зробити профіль Юриста видимим для Клієнтів?

Щоб зробити профіль «Активним», необхідно заповнити всі необхідні дані: адресу, контакти, спеціалізації, послуги та верифікацію. Чи правильно ви всі заповнили, вам підкаже персональний помічник, який знаходиться зверху кожної сторінки особистого кабінету.


Управління замовленнями

Як надіслати заявку на отримання юридичної допомоги?

Для отримання юридичної допомоги потрібно надіслати заявку на сайті. Вибравши Юриста зі списку на сторінці потрібної послуги або безпосередньо з профілю Юриста, який вас зацікавив, можна надіслати йому заявку.

Також є можливість надіслати заявку на виконання онлайн-послуги. Для цього на сторінці будь-якої послуги є блок Lawly Online, в якому вибравши потрібну онлайн-послугу, можна надіслати заявку.

Які вхідні дані потрібні для заявки?

Для надсилання заявки потрібно заповнити ім'я та телефон (або бути авторизованим) та коротко описати суть проблеми. Після відправки у вас з'явиться онлайн-чат та контакти спеціаліста для уточнення деталей замовлення.

Як довго чекати на відповідь на заявку?

Швидкість обробки заявки залежить від навантаження вибраного фахівця, але в середньому це займає менше 10 хв. у робочий час.

Чи може Юрист не відповісти на заявку?

Такі ситуації нечасті, але вони бувають. Для таких випадків передбачено функціонал автоматичного перепідбору Юриста.

Скільки коштує надсилання заявки?

Надсилання заявки є безкоштовним раз на 5 хвилин.

Що робити, якщо Юрист не допоміг?

Сервіс не відповідає за дії Юриста, якість його послуг та домовленості між Юристом та Клієнтом. Тому попередньо обирайте Юриста за найкращими показниками якості та домовляйтеся так, щоб не бути програшною стороною. Якщо Юрист не підійшов – просто надішліть заявку іншому Юристові.

Як повернути гроші за сплачений сервісний збір?

Сплачені за сервісний збір кошти не підлягають поверненню.

Скільки коштує онлайн-послуга?

За бажанням надіслати заявку на виконання онлайн-послуги (блок Lawly Online на сторінці будь-якої послуги) потрібно враховувати, що вартість обраної онлайн-послуги вказана орієнтовно.

Що робити, якщо онлайн-послугу не виконали?

Сервіс гарантує виконання такої послуги або повертає гроші.

Як повернути гроші за оплачену онлайн послугу?

Якщо замовлення вважається невиконаним, то можете надіслати заявку на виведення коштів на будь-яку з контактів служби підтримки. Не забудьте вказати реквізити та бажану суму для виведення.


У списку немає потрібного питання

Якщо не знайшли відповіді на своє запитання, тоді відправте його безпосередньо нам.

Служба підтримки:

Графік роботи:

  • Пн – Пт: з 08:00 до 22:00
  • Сб – Нд: з 09:00 до 21:00

Юридичні реквізити:

  • ФОП Дмитренко Антон Русланович
  • Адреса: 08133 м. Вишневе, вул. Південна, буд. 1, кв. 19
  • ЄГРПОУ: 3447216012
  • Рахунок: 26004010124726 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (МФО 305299)
  • IBAN: UA223052990000026004010124726