Договори відчуження власності
Переглядів:1.4k
Пошукових запитів:654

Оформлення договору обміну (бартеру)

Договір обміну (міни, бартеру) по своїй природі є одним з різновидів угод купівлі-продажу, так як передбачає перехід майнових прав від однієї особи до другої. Але, на відміну від купівлі-продажу, за договором обміну не передбачається рух коштів у будь-якій формі, а лише здійснюється обмін товарами.

Online
За допомогою даного сервісу ви зможете замовити доповнюючі онлайн-послуги з контролем виконання та гарантією від Lawly
Поки що немає доповнюючих онлайн-послуг

Оформити договір міни у нотаріуса в Україні

У чинному законодавстві серед усіх можливих цивільно-правових договірних відносин особливе місце посідають угоди обміну (бартеру). Вони вважаються одними з найдавніших договорів, котрі існували ще за часів римського права – задовго до появи угод купівлі-продажу.


Що таке оформлення договору обміну (бартеру)

Це процес документування договірних правовідносин, які врегульовуються Цивільним кодексом, та за умовами яких сторони зобов'язуються передати одна одній у власність певне майно або товари в обмін на інше майно чи товар. При цьому обидві сторони такої угоди є продавцями майна, яке вони передають в обмін, і покупцями майна, яке одержують натомість.

За угодою обміну може встановлюватись ​​доплата за більш цінне майно, яке обмінюється на менш цінне.


Навіщо потрібне оформлення договору обміну (бартеру)

Значна популярність бартерних угод пояснюється рядом істотних причин:

  • відсутність обігових грошей або можливості придбати ту чи іншу валюту;
  • суттєва економічна вигода;
  • потреба в отриманні більшого за розміром та вартістю товару в обмін на менший з доплатою;
  • можливість позбутися неліквідного майна.


Порядок оформлення договору обміну (бартеру)

  1. Огляд та оцінка товару обома сторонами.
  2. Визначення з необхідністю і розміром доплати.
  3. Перевірка необхідних документів.
  4. Узгодження та підписання договору сторонами.
  5. Нотаріальне посвідчення договору.
  6. Передача завіреного нотаріусом договору до реєстраційних органів та сплата держмита.
  7. Оформлення нових прав власності.


Документи, які необхідні для оформлення договору обміну (бартеру)

Для фізичної особи:

  • документ посвідчення особи;
  • документи на право володіння майном, яке обмінюється;
  • експертно-грошова оцінка об'єктів обміну.

Для юридичної особи:

  • свідоцтво про реєстрацію;
  • установчі документи;
  • витяг з державного реєстру;
  • статистична довідка;
  • документ про обрання керівника чи довіреність;
  • паспорт представника;
  • документи на право володіння майном, яке обмінюється;
  • експертно-грошова оцінка об'єктів обміну.
  Обрати спеціаліста
Перейдіть в категорію
У каталозі послуги розділені по категоріям – це дозволить зберегти ваш час при пошуку
Знайдіть послугу
Після переходу в потрібну категорію, вам буде не важко знайти потрібну послугу
Оберіть юриста
На сторінці знайденої послуги ви зможете обрати юриста, який допоможе вирішити вашу проблему
Відправте заявку
Заключним етапом буде відправка заявки обраному юристові на розгляд
Спеціалізації
Необхідні спеціалізації для виконання даної послуги
Новини по темі
Новини, пов'язані з даною послугою