Філія, представництво
Переглядів:555
Пошукових запитів:241
Середня ціна: ~ 3100 грн

Реєстрація іноземного представництва

Якщо у підприємця виникає бажання розширити сферу дій компанії на інші міста або країни, то для цього знадобиться зареєструвати представництво. Замовивши цю послугу у юристів з великим досвідом роботи в цій сфері, можна бути впевненим в успішному результаті.

Online
За допомогою даного сервісу ви зможете замовити доповнюючі онлайн-послуги з контролем виконання та гарантією від Lawly
Первинна консультація перед реєстрацією представництва
450
грн
Замовити
Консультація та детальний аналіз документів для реєстрації представництва
850
грн
Замовити
Оформлення заяви для реєстрації представництва онлайн
1300
грн
Замовити
Складання плану дій для реєстрації представництва
1700
грн
Замовити
Повний онлайн супровід при реєстрації представництва
2550
грн
Замовити

Реєстрація представництва в Україні

З метою розширення компанії, збільшення прибутку, пошуку нових клієнтів та партнерів підприємці створюють філії та представництва. Потрібно пам'ятати, що представництво іноземної компанії в Україні саме собою не може існувати, тому воно вимагає реєстрації. До того ж дуже складно зробити це, не маючи поняття в законодавстві тієї країни, де плануєш вести бізнес. Для цього є спеціальні люди, які допоможуть у відкритті представництва іноземної компанії та проведення всієї процедури під ключ.

Що таке реєстрацієя представництва в Україні, навіщо ця процедура потрібна і як проходить, які документи потрібно зібрати для успішного її завершення – далі у статті.


Що таке реєстрація іноземного представництва в Україні

Насамперед – це можливість для людей, які ведуть бізнес за кордоном, збільшити свій обсяг доходів компанії. Друга причина – це налагодження міжнародних зв'язків та просування компанії за рахунок впровадження своїх послуг та товарів на новому ринку збуту, оскільки реєстрація представництва в Україні при вході компанії на цей ринок дає величезний потенціал у разі маленької конкурентної складової.

Представництво – це окремий підрозділ, який знаходиться далеко від місця знаходження юридичної особи. Воно не є самостійною організацією, використовується лише для того, щоб розширити сферу дії компанії, яка його створила. Реєстрація іноземного представництва – це внесення до Реєстру юридичних осіб усієї інформації з подальшим отриманням печатки, постановою на облік платника єдиного податку. Також реєстрація представництв надає можливість отримати довідки статистики, електронний ключ, договір на відкриття банківського рахунку. Слід пам'ятати, що представництво не виконуватиме частину функцій юридичної особи, а здійснюватиме лише захист її інтересів.


Навіщо потрібне відкриття представництва іноземної компанії в Україні

Зазвичай компанії створюють і реєструють представництва юридичної особи в тому випадку, коли вони мають високий рівень доходу і можуть дозволити собі розширитися. При цьому головною метою відкрити представництво іноземної компанії в Україні для них є збільшення сфери діяльності та отримання більшого прибутку, а також заняття ніші у певній сфері на новому ринку. Варто пам'ятати, що представництво не може вважатися законним без процедури реєстрації. Щоб уникнути проблем із вищими інстанціями, необхідно провести цю процедуру вчасно.


Як відбувається реєстрація іноземних представництв в Україні

  1. Насамперед, підприємець має провести загальні збори засновників, після яких у нього на руках опиниться протокол усіх подій та винесених рішень.
  2. Відомості про представництво мають бути зафіксовані і у Статуті компанії – до нього вносяться необхідні зміни.
  3. Далі потрібно підготувати всі документи, необхідні процедури. Їх надсилають реєстратору.
  4. Інформація про представництво вноситься до Єдиного реєстру державних осіб.
  5. Після подання документів, реєструючі органи розглядають та виносять рішення протягом трьох днів. Після цього до Єдиного реєстру вноситься новий запис.


Необхідні документи для відкриття іноземного представництва в Україні

Для реєстрації представництва юридичних осіб необхідні такі документи:

  • копія Статуту підприємства;
  • рішення, взяте із протоколу зборів засновників;
  • довіреність від керівника, якщо оформленням представництва займається уповноважена особа;
  • договір про оренду приміщення, якщо необхідно;
  • виписка про реєстрацію фірми.
  Обрати спеціаліста
Online
Доповнюючі онлайн-послуги з контролем виконання та гарантією від Lawly
Первинна консультація перед реєстрацією представництва
Первинна консультація
до 1 години
450грн
  • роз'яснення загальних норм з питання клієнта без вивчення документів та конкретної ситуації
  • пояснення, як правильно зібрати необхідну інформацію та які види послуг можуть знадобитися у майбутньому
  • час консультації – до 1 години
Консультація та детальний аналіз документів для реєстрації представництва
Комплексна консультація
до 3 годин
850грн
  • уточнення всіх нюансів ситуації, вивчення документів та детальний аналіз проблеми клієнта
  • рекомендація шляхів вирішення питання, формування плану дій та термінів, за які клієнт зможе вирішити своє питання
  • вказівка на деталі, які варто врахувати, організації, до яких варто звернутися та документи, які необхідно зібрати
  • час консультації (фактичний) – до 3 годин
Оформлення заяви для реєстрації представництва онлайн
Робота с документами
до 3 годин
1300грн
  • складання документа для конкретної ситуації або на підставі інформації, отриманої від клієнта
  • вичитування, редагування, затвердження документа клієнта
  • час реалізації – до 3 годин
Складання плану дій для реєстрації представництва
План дій
до 5 годин
1700грн
  • вироблення стратегії роботи з питання клієнта
  • визначення етапів роботи та показників їх виконання для досягнення мети клієнта
  • час реалізації – до 5 годин
Повний онлайн супровід при реєстрації представництва
Онлайн-супровід
до 10 годин
2550грн
  • рекомендація варіантів вирішення питання та складання алгоритму дій клієнта для кожного варіанта
  • юридичний супровід клієнта на кожному етапі узгодженого порядку дій для вирішення проблеми клієнта
  • складання списку необхідних документів під час виконання етапів вирішення питання клієнта
  • час супроводу (фактичний) – до 10 годин
Перейдіть в категорію
У каталозі послуги розділені по категоріям – це дозволить зберегти ваш час при пошуку
Знайдіть послугу
Після переходу в потрібну категорію, вам буде не важко знайти потрібну послугу
Оберіть юриста
На сторінці знайденої послуги ви зможете обрати юриста, який допоможе вирішити вашу проблему
Відправте заявку
Заключним етапом буде відправка заявки обраному юристові на розгляд
Спеціалізації
Необхідні спеціалізації для виконання даної послуги
Схожі послуги
Можливо, ви шукали саме ці послуги
  Показати всі