Приватне підприємство (ПП)
Переглядів:729
Пошукових запитів:445
Середня ціна: ~ 2900 грн

Реєстрація ПП

На сьогодні реєстрація приватного підприємства являє собою оптимальний варіант узаконення комерційної діяльності. Це найпростіша форма організаціі, що має статус юридичної особи, нерегламентований розмір статутного фонду та діє на підставі приватної власності.

Online
За допомогою даного сервісу ви зможете замовити доповнюючі онлайн-послуги з контролем виконання та гарантією від Lawly
Первинна консультація перед реєстрацією ПП
400
грн
Замовити
Консультація та детальний аналіз документів для реєстрації ПП
750
грн
Замовити
Оформлення заяви для реєстрації ПП онлайн
1150
грн
Замовити
Складання плану дій для реєстрації ПП
1500
грн
Замовити
Повний онлайн супровід при реєстрації ЧП
2250
грн
Замовити

Що таке реєстрація ПП

Цілком очевидно, що багато людей, які задумали почати вести свій бізнес, намагаються розібратися у всіх тонкощах і нюансах: як і з чого краще почати, як краще оформити свій бізнес і в якому напрямку рухатися. Розберемо з початку, що таке ПП і як відбувається створення ПП.

Приватне підприємство – це фізична або юридична особа, яка мають можливість відкрити як громадяни України, так і іноземці. Єдиний момент в тому, що якщо ви займаєте якусь державну посаду, то у вас не вийде вести свій бізнес. Наприклад, якщо ви співробітник внутрішніх органів або служби безпеки, а також якщо до вас застосовувалося певне рішення суду, що забороняє таку діяльність.

На сьогоднішній день існує безліч фахівців і компаній, які здійснюють допомогу при оформленні ПП. Щоб почати процедуру максимально швидко і правильно, необхідно як мінімум проконсультуватися з фахівцями, а краще скористатися їхньою допомогою.

Якщо ви врахували ці всі нюанси і надумали все таки зареєструвати ПП і відкрити бізнес, потрібно зрозуміти з чого почати.

  1. Перше і найголовніше – якщо ви хочете саме ПП, то повинні розуміти, що це такий вид діяльності, який має на увазі колегіальний вид управління.
  2. Відповідальність також відрізняється від ФОП, тим що ПП відповідає розмірами свого фонду, а точніше внесками до статутного капіталу.
  3. Наступний момент це те, що ПП регулює свою діяльність через призначеного керівника, який вибирається колегіально, а ФОП діє сам по собі.
  4. Ще один важливий момент – це скільки коштує реєстрація ПП в Україні. На сьогоднішній день необхідна сума, щоб зареєструвати ПП, становить 500 гривень, але це за умови, що ви особисто все робите. Якщо ж ви маєте можливість скористатися послугами компаній, які займаються цим питанням, ціна може істотно відрізнятися.


Чому актуально відкриття приватного підприємства в Україні

Оформлення ПП вигідно вирізняється з-поміж багатьох видів організаційно-правових форм тим, що його структура управління не нормована на законодавчому рівні і може створюватися за бажанням своїх засновників. Управління даним підприємством здійснюється відповідно до установчих документів (статут та установчий договір). У зв'язку з відсутністю спеціального закону про діяльність, приватні підприємства керуються тільки положеннями Господарського та Цивільного кодексів України. ПП може вести свою діяльність тільки за умови проходження державної реєстрації, порядок якої передбачено в Господарському кодексі і законі «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців». За Законом внесок до статутного капіталу ПП може бути зроблений у вигляді цінних паперів і інших речей або майнових прав з грошовою оцінкою, яка визначається самим засновником і може підлягати незалежній експертній перевірці.

Якщо ви є приватною особою-підприємцем, але ваші партнери виявили бажання працювати тільки з юридичною особою, то реєстрація ПП – кращий варіант виходу з даної ситуації.

Реєстрація приватного підприємця в Україні – одна з форм реалізації права громадян займатися комерційною (або некомерційної) діяльністю з можливістю отримання легального доходу. Це досить клопітка справа, яка полягає в:

  • ретельному зборі і вивченні документів, що надаються для реєстрації;
  • внесення відомостей до державного реєстру по новій юридичній особі;
  • оформленні та видачі виписки з реєстру.


Порядок реєстрації та оформлення ПП

Алгоритм дій наступний:

  1. Схвалення Статуту.
  2. Реєстрація в райдержадміністрації.
  3. Включення підприємства до державного реєстру.
  4. Реєстрація ПП в районному представництві ПФ (пенсійний фонд) України.
  5. Постановка на облік в ДПІ (державній податковій інспекції).
  6. Відкриття банківського рахунку.


Необхідні документи, щоб зареєструвати ПП

Для реєстрії ПП необхідні наступні документи:

  • заповнена реєстраційна картка за формою № 1;
  • оригінальний екземпляр (завірена нотаріусом копія) рішення засновників (повноважного органу) про створення юр. особи, якщо це передбачено законодавством;
  • установчий документ (2 паперових екземпляра або 1 електронний);
  • інформація і документи, що підтверджують структуру власності юр. осіб-засновників, яка дозволить встановити фіз. осіб-власників істотної участі цієї юридичної особи;
  • підтвердження внесення оплати за проведення реєстрації.

Всі документи, що надаються державному реєстратору, повинні складатися державною мовою. При передачі документів поштою підпис заявника нотаріально посвідчується.

  Обрати спеціаліста
Online
Доповнюючі онлайн-послуги з контролем виконання та гарантією від Lawly
Первинна консультація перед реєстрацією ПП
Первинна консультація
до 1 години
400грн
  • роз'яснення загальних норм з питання клієнта без вивчення документів та конкретної ситуації
  • пояснення, як правильно зібрати необхідну інформацію та які види послуг можуть знадобитися у майбутньому
  • час консультації – до 1 години
Консультація та детальний аналіз документів для реєстрації ПП
Комплексна консультація
до 3 годин
750грн
  • уточнення всіх нюансів ситуації, вивчення документів та детальний аналіз проблеми клієнта
  • рекомендація шляхів вирішення питання, формування плану дій та термінів, за які клієнт зможе вирішити своє питання
  • вказівка на деталі, які варто врахувати, організації, до яких варто звернутися та документи, які необхідно зібрати
  • час консультації (фактичний) – до 3 годин
Оформлення заяви для реєстрації ПП онлайн
Робота с документами
до 3 годин
1150грн
  • складання документа для конкретної ситуації або на підставі інформації, отриманої від клієнта
  • вичитування, редагування, затвердження документа клієнта
  • час реалізації – до 3 годин
Складання плану дій для реєстрації ПП
План дій
до 5 годин
1500грн
  • вироблення стратегії роботи з питання клієнта
  • визначення етапів роботи та показників їх виконання для досягнення мети клієнта
  • час реалізації – до 5 годин
Повний онлайн супровід при реєстрації ЧП
Онлайн-супровід
до 10 годин
2250грн
  • рекомендація варіантів вирішення питання та складання алгоритму дій клієнта для кожного варіанта
  • юридичний супровід клієнта на кожному етапі узгодженого порядку дій для вирішення проблеми клієнта
  • складання списку необхідних документів під час виконання етапів вирішення питання клієнта
  • час супроводу (фактичний) – до 10 годин
Перейдіть в категорію
У каталозі послуги розділені по категоріям – це дозволить зберегти ваш час при пошуку
Знайдіть послугу
Після переходу в потрібну категорію, вам буде не важко знайти потрібну послугу
Оберіть юриста
На сторінці знайденої послуги ви зможете обрати юриста, який допоможе вирішити вашу проблему
Відправте заявку
Заключним етапом буде відправка заявки обраному юристові на розгляд
Спеціалізації
Необхідні спеціалізації для виконання даної послуги
Схожі послуги
Можливо, ви шукали саме ці послуги
  Показати всі