Державні реєстратори відновлюють свою діяльність
Відновлення роботи державних реєстраторів
На період військових дій державні реєстри були закриті на території всієї України, а державні реєстратори не могли у повному обсязі виконувати свої функції.
Міністерство юстиції України поступово відкриває доступ до реєстрів та розширює коло реєстраторів, які зможуть працювати у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
При нестачі реєстраторів у виконавчих органах сільських, селищних та міських радах, Київської міської, районної, районної, у місті Києві державної адміністрації, тепер буде можливість звертатися із запитом до Міністерства юстиції України для надання реєстраторам, які мають можливість та фізично присутні у даних структурах проводити свою професійну діяльність. На практиці це буде виглядати наступним чином:
- Суб'єкт державної реєстрації надає запит до Міністерство Юстиції України з даними про державного реєстратора;
- У запиті необхідно вказати: посаду, ПІБ, всі доступні форми зв'язку з ним;
- Після надсилання запиту Мін'юст проведе перевірку, після чого включить відповідних реєстраторів до переліку державних реєстраторів та посадових осіб Міністерства юстиції, які в умовах воєнного стану можуть провадити свою професійну діяльність;
- Запит необхідно надсилати на цю електронну адресу: [email protected].
На нашому сайті ви можете знайти потрібного нотаріуса для отримання його профільної консультації, або виконання конкретної послуги.