Довідка податкового резидента України
Щоб уникнути подвійного оподаткування при веденні бізнесу і в Україні, і в інших країнах, підприємцю знадобиться довідка податкового резидента. Отримання такої довідки має низку певних нюансів, які варто передбачити. Подібними питаннями займаються фахівці, які допоможуть швидко вирішити їх, заощадивши ваш час та гроші. Щоб вирішити своє питання – безкоштовно відправте заявку юристу, і незабаром фахівець зв'яжеться з вами для уточнення деталей.
Отримати довідку податкового резидента України
При створенні власної справи, ведення фірми, регулярних операціях купівлі-продажу особисто виготовлених товарів необхідно платити податки. Якщо цього не робити, вищі органи рано чи пізно дізнаються про обман, і тоді людині, яка уникає податків, доведеться заплатити набагато більше – її організації випишуть штраф. Щоб діяти на підставі Закону, необхідно мати довідку податкового резидента України. Дізнаємося, що таке довідка податкового резидента, навіщо її треба придбати власнику будь-якої організації, як її отримати, які документи для цього потрібно підібрати.
Що таке довідка податкового резидента
Довідка податкового резидента зазвичай видається людині для того, щоб підтвердити, що дана особа сплачує в Україні податки за ту чи іншу комерційну діяльність, а також є резидентом країни. Це потрібно для того, щоб не виникло подвійного оподаткування.
Навіщо потрібна довідка про підтвердження статусу податкового резидента
Довідка, що підтверджує, що людина є податковим резидентом, часто замовляється для того, щоб убезпечити себе від подвійного оподаткування. Це важливо, якщо власник займається бізнесом не тільки в своїй країні, але і в інших країнах. Довідка грає роль виключно щодо тих країн, з якими Україна має двосторонній договір. Це Малайзія, Японія, Сербія, Іспанія, Чорногорія. Інших країн це абсолютно не стосується.
Як отримати довідку податкового резидента
Насправді резидент – це не завжди громадянин України. Їм може бути навіть той суб'єкт, який має особисті зв'язки в країні або ж розвиває свій бізнес на території. Наприклад, резидентом може стати будь-який підприємець, який внаслідок своєї фінансової діяльності сплачує єдиний податок. Це стосується також і людей, які мають родичів на постійне проживання в Україні.
- Довідку резидента з податкової можна отримати у фіскальній службі, звернувшись туди за своїм місцезнаходженням.
- Її видають не пізніше закінчення 10 днів з того дня, коли резидент написав і подав заяву про бажання отримати цей документ.
- При цьому він повинен принести виписку з Єдиного державного реєстру, яка свідчить про існування його бізнесу.
- Також документи, що підтверджують його особисті дані – паспорт, ІПН. При цьому ще можуть запросити довідку про доходи.
Необхідні документи для отримання довідки про статус податкового резидента України
Для людини, яка є громадянином України:
- написана від руки заява;
- копії паспорта та коду;
- в разі необхідності – нотаріально підтверджену довіреність;
Для людини, яка є іноземцем:
- заява, в якій буде описане прохання про те, щоб отримати довідку, яка свідчить, що ця людина є резидентом країни;
- копію перекладу паспорта;
- дозвіл на роботу;
- ІПН;
- міграційну карту.
Автор: ведучий юрист-аналітик Артем Дудка