Договори управління власністю

Оформлення договору управління

Якщо існують перепони, які не дають змоги власникові самостійно контролювати свій бізнес та швидко приймати необхідні рішення, то оптимальним виходом буде передача власності в управління без переходу майнових прав до управителя. Щоб вирішити своє питання – замовте онлайн-консультацію чи послугу «під ключ» прямо зараз, і незабаром фахівець зв'яжеться з вами для уточнення деталей.

safe
Безпечна угода
Юрист отримує оплату тільки після вашого підтвердження виконання
Online
Підбір підходящого для вас спеціаліста та супровід замовлення до повного виконання
Договір управління
5000
грн
Замовити

Оформити договір на керування нерухомістю

Власник на підставі окремої угоди має право передати майно в управління, котре в подальшому обліковується на окремому балансі та банківському рахунку управителя і по ньому ведеться окремий бухгалтерський облік.

Що таке оформлення договору управління майном

Це процес укладання спеціальної угоди, за якою установник управління передає управителеві в управління майно на визначений строк. Управитель за певну плату та в інтересах установника, чи вказаного ним вигодонабувача, зобов'язується від свого імені здійснювати управління даним майном. В управління можна передавати підприємства, нерухомість, майнові права, цінні папери тощо. Таку угоду потрібно укладати лише у письмовій формі. Крім того, управління нерухомим майном вимагає додаткового нотаріального посвідчення.

Навіщо потрібне оформлення договору управління майном

Рішення власника про передачу майна управителю в управління може бути продиктоване кількома найбільш розповсюдженими причинами:

  • знаходження установника тривалий час за кордоном;
  • відсутність досвіду управління;
  • перебування власника на державній службі;
  • майно належить недієздатній або малолітній особі;
  • набуття спадщини тощо.

Окрім цього, при залученні до управління майном платника єдиного податку, можна значно зекономити.

Порядок оформлення договору управління нерухомістю

  1. Підготовка проекту договору управління майном.
  2. Узгодження та підписання договору сторонами.
  3. Нотаріальне посвідчення договору.
  4. Постановка договору на облік у контролюючий орган

Документи, які необхідні для оформлення договору управління майном

  • документи, які підтверджують право на володіння власністю (або інше право), стосовно майна, яке передається в довірче управління;
  • довідка з бюро технічної інвентаризації щодо характеристик об'єкту договору;
  • виписка з державного реєстру прав на нерухомість про відсутність арештів, а також обмежень прав власника;
  • нотаріально засвідчена згода дружини або чоловіка, якщо майно придбане на спільні кошти;
  • згода органу опіки, при укладенні договору управління майном, яке належить неповнолітній особі;
  • акт прийому-передачі майна в довірче управління;
  • документи, що засвідчують особи установника та управителя.


Автор: ведучий юрист-аналітик Андрій Проценко

Online
Підбір підходящого для вас спеціаліста та супровід замовлення до повного виконання
Договір управління
Робота с документами
5000 грн

Що ви отримаєте:

  • послугу «під ключ»
  • контроль виконання замовлення
  • гарантія повернення коштів при невиконанні замовлення
Перейдіть в категорію
У каталозі послуги розділені по категоріям – це дозволить зберегти ваш час при пошуку
Знайдіть послугу
Після переходу в потрібну категорію, вам буде не важко знайти потрібну послугу
Оберіть юриста
На сторінці знайденої послуги ви зможете обрати юриста, який допоможе вирішити вашу проблему
Відправте заявку
Заключним етапом буде відправка заявки обраному юристові на розгляд
Спеціалізації
Необхідні спеціалізації для виконання даної послуги
Схожі послуги
Можливо, ви шукали саме ці послуги
Послуги нотаріуса
Договір найму, оренди, суборенди
Договір найму, оренди, суборенди
~ 5150
 
грн
Послуги нотаріуса
Договір позички
Договір позички
~ 5900
 
грн
  Показати всі