Договори управління власністю
Переглядів:511
Пошукових запитів:614

Оформлення договору управління

Якщо існують перепони, які не дають змоги власникові самостійно контролювати свій бізнес та швидко приймати необхідні рішення, то оптимальним виходом буде передача власності в управління без переходу майнових прав до управителя.

Online
За допомогою даного сервісу ви зможете замовити доповнюючі онлайн-послуги з контролем виконання та гарантією від Lawly
Поки що немає доповнюючих онлайн-послуг

Оформити договір на керування нерухомістю

Власник на підставі окремої угоди має право передати майно в управління, котре в подальшому обліковується на окремому балансі та банківському рахунку управителя і по ньому ведеться окремий бухгалтерський облік.


Що таке оформлення договору управління майном

Це процес укладання спеціальної угоди, за якою установник управління передає управителеві в управління майно на визначений строк. Управитель за певну плату та в інтересах установника, чи вказаного ним вигодонабувача, зобов'язується від свого імені здійснювати управління даним майном. В управління можна передавати підприємства, нерухомість, майнові права, цінні папери тощо. Таку угоду потрібно укладати лише у письмовій формі. Крім того, управління нерухомим майном вимагає додаткового нотаріального посвідчення.


Навіщо потрібне оформлення договору управління майном

Рішення власника про передачу майна управителю в управління може бути продиктоване кількома найбільш розповсюдженими причинами:

  • знаходження установника тривалий час за кордоном;
  • відсутність досвіду управління;
  • перебування власника на державній службі; 
  • майно належить недієздатній або малолітній особі;
  • набуття спадщини тощо.

Окрім цього, при залученні до управління майном платника єдиного податку, можна значно зекономити.


Порядок оформлення договору управління нерухомістю

  1. Підготовка проекту договору управління майном.
  2. Узгодження та підписання договору сторонами.
  3. Нотаріальне посвідчення договору.
  4. Постановка договору на облік у контролюючий орган


Документи, які необхідні для оформлення договору управління майном

  • документи, які підтверджують право на володіння власністю (або інше право), стосовно майна, яке передається в довірче управління;
  • довідка з бюро технічної інвентаризації щодо характеристик об'єкту договору;
  • виписка з державного реєстру прав на нерухомість про відсутність арештів, а також обмежень прав власника;
  • нотаріально засвідчена згода дружини або чоловіка, якщо майно придбане на спільні кошти;
  • згода органу опіки, при укладенні договору управління майном, яке належить неповнолітній особі;
  • акт прийому-передачі майна в довірче управління;
  • документи, що засвідчують особи установника та управителя.
  Обрати спеціаліста
Перейдіть в категорію
У каталозі послуги розділені по категоріям – це дозволить зберегти ваш час при пошуку
Знайдіть послугу
Після переходу в потрібну категорію, вам буде не важко знайти потрібну послугу
Оберіть юриста
На сторінці знайденої послуги ви зможете обрати юриста, який допоможе вирішити вашу проблему
Відправте заявку
Заключним етапом буде відправка заявки обраному юристові на розгляд
Спеціалізації
Необхідні спеціалізації для виконання даної послуги
Схожі послуги
Можливо, ви шукали саме ці послуги
  Показати всі
Новини по темі
Новини, пов'язані з даною послугою